Sesion over!

Am terminat sesiunea….cu bine cu rau s-a dus si cea de-a 3-a sesiune a studentiei mele. Ca mi-au lasat profii un gust amar sau ca le-am lasat eu lor prin ce am scris eu in examene n-o sa comentez. Din toata sesiunea asta cel mai bun lucru e ca am invatat ca nu poti trece prin foc in picioarele goale…..cred ca o sa invat si eu de acum….sau nu…cine stie ce ma mai asteapta. Deocamdata targetul meu principal e sa ma reangajez….da greu de crezut…am fost angajat…webdesign, web-development shits…acum ca am deja un an pe cartea de munca sper sa gasesc ceva serios….toti speram asta doar:), nu ca as avea disperata nevoie de bani…parintii mei ma crediteaza mai ceva ca pe o rata la banca slava domnului si mult sa traiasca…dar vreau sa ies din monotonia primului semestru si dincolo de toate sa imi demonstrez mie ca pot sa nu lenevesc….ufff ca tare bine e sa stai degeaba…dar eu pot,pot sa ma tin de munca:)).
Al doilea tel e sa imi fac un bankroll la poker de cateva  sute de dolari si sa castig cateva turnee mari….la asta lucrez si in momentul de fata. Uite asta e inca un lucru care nu il stiati despre mine: da joc poker….don’t misjudge me so fast….is not that king of poker(more like sportive poker). Partea cu pokeru o sa dezvolt in alt post cu multe detalii ce si cum poate va apucati si voi…Poker is the hardest way to make an easy living!
Si cam asta e viata mea pe plan profesional dupa ce am terminat cu sesiunea…voi mai avea o intalnire cu ea la vara….sper sa nu fie tot de gradul 3 ca si asta din iarna si sa rezolvam totul pe loc sa nu mai ajungem in toamna:))….pe plan personal….pe plan personal ati vrea voi sa stiti;)

~ by cataavrami on February 13, 2007.

Leave a comment